(4)
Allt och inget

Think I'm back on track - again




Med mer plutande läppar än någonsin är jag tillbaka på denna sida för att försöka uppdatera så gott jag kan och bli av med kli i fingrarna. Dessvärre har jag en känsla av att det kommer bli få inlägg och mesta dels mobil-bloggning som gäller. Men vad sjutton gör det?

Jag måste bara säga tack till Ted som hjälpte mig få en design på nolltid, kokosboll och allt till äran haha. Headern får pryda tills vidare helt enkelt!

Är ni med mig boys and girls?




Kommentarer
Postat av: johanna

ÄÄÄÄNTLIGEN !!!!!

2012-02-07 @ 22:57:34
Postat av: Anonym

finally fransson! det va la på tiden :)

2012-02-07 @ 23:03:54
Postat av: Anton

Wohooo, nu kan jag få veta hur det är med dig, utan att behöva prata med dig i skolan :D :D ;)

2012-02-07 @ 23:06:27
Postat av: ted

hojta till om du är missnöjd med något :)

2012-02-07 @ 23:30:03
URL: http://civixier.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: