(1)
Hänga runt, glida runt

this weekend







Jag har haft en jätte skön helg tillsammans med människor jag tycker om. Badminton, sol, tacos, skräck, världens godaste sour cream & BBQ-nachos, skratt, blå himmel och mys i mängder, sammanfattar det hela väldigt bra! Jag hade tänkt att försöka ta tag i mitt körkort nu och har för andra gången bara (!?!?) i mitt liv idag suttit bakom ratten. Men det fina vädret och en motivation från jag vet inte var, har fått mig att ta tag i det. Om en stund är det dags att spela träningsmatch och om jag är taggad!




Kommentarer
Postat av: Sara

Men vilken bild.. usch och fy! Kvällen var grym dock!!måste göras om snarast! :D

2012-03-05 @ 18:26:58
URL: http://saarahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: