(0)
Allt och inget

I Won't Give Up On Us


Fortfarande lika fantastisk refräng

Idag är det endast hundra dagar kvar till studenten. Hundra pluttiga dagar som kommer försvinna snabbare än blixten! Självklart firas det hela med en studentfest men jag prioriterade bort alkoholen och umgänget för att spendera kvällen på gymmet. How awesome? Nej men skämt å sido, jag hade verkligen ingen lust att gå ut idag och konstigt nog har jag aldrig fattat grejen med att gå ut mitt i veckan fastän man är ledig. Jag må vara annorlunda men jag står för mina åsikter. Det kommer dessutom fler fester närmare dagen med stort D som jag får försöka ta vara bättre på.

Jag har åtminstone fått bygga lite benmuskler och sprungit på löpbandet i 30 min, firat Adam som fyller 19 idag och även varit i Ullared och Falkenberg med syster yster. (har ni otur visar jag mina inköp imorgon (; ) Det har varit en riktigt bra dag med andra ord och det bästa är att jag imorgon inte behöver tänka på att ställa någon klocka! Ljuvligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: