(1)
Hänga runt, glida runt

Euphoria



Jag hade som väntat en otroligt bra fredagkväll med brudarna på bilden ovan. Jag vill ju inte skryta eller så men jag var ganska så kick-ass grym på Wii vilket resulterade i att jag blev utslängd på gatan.. Haha skämt å sido. Just nu sitter jag här redo för att gå och lägga mig. Det enda problemet är bara att min såkallade sovkompis inte dykt upp än. Jösses vad fel det lät, men jag väntar alltså på Sebastian som slutade jobba kl 1. Har hunnit med massa efter att mello tog slut (Heja Loreen!!) så jag klagar absolut inte på min "egen-tid" jag hunnit få (vilket iofs är det enda positiva med att han jobbat så länge). Nehe, ska förbereda mig på kramkalas så vi får höras imorgon kära ni! :) 




Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka snyggingar på bilden ;D

och du får nog rätta till texten; SARA var grym på wii! :D

2012-03-12 @ 21:16:59
URL: http://saarahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: