(0)
Inspiration

När datorn gör som den vill..


...och vägrar samarbeta, bjuder jag på två bilder på apsnygga Angelica.

Idag var det måndag igen och efter en helg och en måndag bestående av jobb, träning, utbildning och alldeles för lite sömn känner jag att jag struntar i läxorna för kvällen och utnyttjar min långa sovmorgon till det imorgon. (Det tog datorn en timme nästan att få fram mitt arbete..Go 1800-talet..) Förresten så har jag hämtat ut ett paket på posten med kläder som jag helt hade glömt bort. Några veckor senare är de iaf i mina händer och trots att jag är pumpkinhead kan jag inte låta bli att jag tycker om färgen orange något otroligt till våren och sommaren. Finnemang!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: