(0)
Allt och inget

vad hände där?

Jag blev otroligt glad när jag nyligen tittade på statistiken och såg att det är så många av er som stannat kvar trots min fruktansvärt usla uppdatering. Tack för det! Just nu ligger jag nyduschad i sängen i ett rum fyllt med cupcake doft. Yankee candle ljusen som jag köpte i NY i somras gör susen med andra ord och det enda jag saknar nu är min andra halva. Något jag definitivt inte saknat var snön som anlände under matchen när vi spelade, eller jag kanske snarare borde kalla det snö/hagel/regn kaos.. Brr vad kallt det var! Men en seger i bagaget känns för himla fint. Grabben anländer strax så det är bäst att lyfta ändan. Sov gott fina ni och för oss småttingar är det med gott samvete man går och lägger sig ikväll, påsklovet är här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: