(3)
Allt och inget

Thank God it's Friday


Gammal bild som gatan.

Det första jag gjorde när jag vaknade för en stund sen var att kolla om lönen kommit in på kontot som den ska och blivit lycklig i smyg. Något som gör mig mindre lycklig är att internet på mobilen inte funkar och det är alldeles för länge kvar tills månaden är slut. (Utan internet i en hel vecka!!!!) Jag kan åtminstone glädja mig åt att det är fredag och jag ikväll efter att ha tränat med mina numera två personliga tränare(det låter coolare när man säger så) och får träffa två istället efterlängtade tjejer. Jag tänkte spöa dom på wii och helt enkelt bara ha en jätte bra kväll!

Ha en fin fin dag hörrni!




Kommentarer
Postat av: Sara

2012-02-24 @ 09:58:41
Postat av: Sara

Fortsätt drömma Malin!! Jag kommer vara stormästare ikväll! ;D

2012-02-24 @ 10:00:42
Postat av: malinfransson

haha med tanke på att jag endast spelat wii ett fåtal gånger under min livstid så blir jag förvånad om du eller jonny inte vinner, känn pressen ;)

2012-02-24 @ 16:00:02
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: