(2)
Träning

kick some ass



Jag har varit borta från träningen utav olika anledningar ett tag nu och känner att det är på tiden att ta tag i allt igen. Fastän min förkylning inte släppt till hundra procent tänker jag ta mig till gymmet imorgon. Även om jag så måste släpa mig själv ner genom snön. Jag har även bestämt mig för att sluta äta allt vad smågodis innebär (det senaste har jag ätit det nästintill varje dag..fy skäms!) och försöka bättra min kost överlag. Jag ska säga er att det är förbaskat svårt när man jobbar på McDonald's så förmodligen kommer jag inte lyckas med just den biten om man säger så haha.

Nej men nu ska det bli skärpning och jag var tvungen att skriva det här eftersom jag då inte kommer att våga fuska. Okej, jag ska åtminstone försöka att inte göra det! Men ibland måste man få unna sig godsaker, i rätt mängder!




Kommentarer
Postat av: Amanda

bra att du ändå skriver att du FÅR unna dig något, annars blir det väldigt svårt att klara av träning och kost :)heja heja!

2012-02-09 @ 20:26:32
Postat av: Ted

gogo! :)

2012-02-09 @ 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: