(1)
Allt och inget

Finally






Jag maste borja med att tala om att jag for tillfallet bor i min systers lagenhet. Hon ar i Goteborg over helgen och fraga mig inte hur man andrar sa att tangentbordet blir lite mer svenskt sa att saga.. Ni far forsoka sta ut haha.
Igar gjorde jag ett sista forsok i att fa tag pa tyg till min balklanning och antligen hittade jag ett som foll mig i smaken! Dessvarre var det inte samma tyg som jag ville ha egentligen, da detta va betydligt morkare. Men de butiksagare jag pratat med sager att det ar svart att fa tag pa ett ljusare tyg sa jag andrade plan och korde pa ett morkare tyg helt enkelt. Antligen kan Felicia borja hjalpa mig och sy!




Kommentarer
Postat av: Lisak

Kan du inte visa en bild på klänningen du ska ha? :)

2012-02-18 @ 10:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: