(1)

you colour my world






Igår stod jag rakt upp och ner på en pall (för att se nånting) i tio timmar när läkaren skar i olika patienter. Jag fick alltså delta på tre operationer och hujeda mig vad spännande det var! Min praktik är minsann inte så dum trots allt men däremot är man helt slut efter en dag. Jag hoppas ni har förståelse för min kassa uppdatering! Idag är jag ledig och håller på att städa (vilket jag aldrig blir färdig med eftersom jag börjar på något nytt) . Just det, jag har ju redan börjar rensa garderoben så städat är det ju knappast haha. Nehe, nu hade jag tänkt laga lite mat och tagga match ikväll!




Kommentarer
Postat av: Alex

Det är snygga bilder du hittat, absolut! Men dem skriker ut LSD



look at all the shiny colors

ooooh

aaaah



Keep up the good work!

2011-09-20 @ 01:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: