(1)

Mornin!

Vad gör jag nu för tiden? Varför hör jag aldrig av mig? Det var alldeles för längesen vi sågs.. Ja något sådant skulle man väl kunna beskriva min frånvaro och min dåliga uppdatering här. Jag har som sagt börjat min praktik på akuten nu och antingen jobbar jag halv 7 till halv fyra eller ett till halv tio. Så den överblivna tiden spenderar jag gärna inte vid en dator. Jag hoppas ni förstår. Hur som helst stormtrivs jag på akuten och är övertygad om att detta kommer bli awesome!




Kommentarer
Postat av: Alex

Det sorgliga är ju att vissa i min klass/årskurs skulle inte förstå varför du inte vill spendera din fritid vid datorn... XD

'ave a good'un'

2011-09-07 @ 07:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: