(1)

Hela Jönköping i sorg


ph Jnytt.se

Jag tror att de flesta av er känner till flygolyckan som inträffade igår då det ryska hockeylaget Lokomotiv Jaroslavl var ombord och över 40 personer omkom. Därav en otroligt stor profil och förebild inom hockeyn och idrotten, vår allas Stefan Liv. Det känns så fruktansvärt overkligt att den person som varit ens idol vid barns ben nu längre inte finns till. Jag minns att jag sparade alla mina Hv-biljetter när jag var runt tio-elva år och när jag nyligen tittade i lådan jag sparat dom i kom jag fram till att det skulle ta en evighet att räkna dom. Jag tänker på Stefans fru och barn, familj och vänner och alla andra anhöriga som nu förlorat en sann person och en sann hjälte. R.I.P vår allas nummer 1.  






Kommentarer
Postat av: neli

fina liv <3 vila i frid!

2011-09-08 @ 13:43:02
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: