(8)

Damn girl, let's do this shit!








God eftermiddag kära ni! Jag hoppas allt står till som det ska med er och att ni slapp ta del av den fruktansvärda skuren/stormen som kom innan. Hujeda mig!

Saken är den att jag funderat och funderat på hur jag ska göra med denna blogg med tanke på att uppdateringen bara blir sämre och sämre och nu har jag kommit fram till ett beslut. På sätt och vis åtminstone. Jag har så mycket mål jag vill uppnå och tror att det blir betydligt mycket lättare om jag försöker tänka bort teknik och allt som har med datorer/bloggar/facebook att göra.

Länge har jag tänkt ta tag i min träning ordentligt och börja äta rätt för att komma i form. Det kommer gå sakta, men man måste alltid börja någonstans, inte sant? Så nu har jag varit duktig och skrivit ut en himla massa smarriga och nyttiga recept som jag (läs mamma) kan laga och i samband med träning ska det bli spännande att se om jag kan nå resultat.

Poängen är den att jag tänkte att jag kanske kunde rikta in bloggen på samma stuk-  träning, kost & hälsa nånting. Frågan är hur det skulle gå (jag är inte mer än mänsklig och lär ju fuska gaaanska ofta med sötsaker och divarse haha. Då är det bara att ligga i hårdare med träningen!) Men jag hade i alla fall från och med måndag tänkt börja med detta och under tiden ska jag fortsätta fundera på om ni ska få ta del av min väg mot en slankare , fastare och starkare kropp. Och helt enkelt en sundare vardag. Men självklart framför allt vill jag detta för att må bra, jag går väldigt lätt upp i vikt för er som inte vet det och att småäta är jag king på, tyvärr..

nu. jäklar. kör. vi! (måndag)
Är ni med mig?





Kommentarer
Postat av: malin!!

jag börjar med nästa vecka med min träning!! lets go!

så länge du fortsätter blogga!!:)

2011-10-06 @ 18:34:58
Postat av: Rebecca

Jag är med dig! Riktigt bra :)

2011-10-06 @ 18:47:04
URL: http://riuh.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag måste också komma igång med min träning och röra på mig så skriv här!!!

2011-10-06 @ 18:47:38
Postat av: Alex

Malin starts training!



LIEK A BAWZ!

2011-10-06 @ 20:34:59
Postat av: stina

åh jag tänker så typ varje dag. men nästa dag sitter jag där på donken med pommes och cola. suger på att ta tag i det! haha



men det blir nog grymt mallan! :)

2011-10-06 @ 20:48:51
URL: http://rosenqvist.devote.se
Postat av: stina

haha! jag ska med försöka på måndag då! du inspirerar ;D

tack :D

2011-10-06 @ 20:57:19
URL: http://rosenqvist.devote.se
Postat av: Anonym

I'm in! då kan man få lite inspiration och själv börja träna mer. Skulle vara roligt om du ibland skrev ut något nyttigt recept här! :) lycka till med allt, jag ska följa dig här! :)

2011-10-07 @ 09:15:49
Postat av: Hanna

Go girl , jag är med dig! :)

2011-10-07 @ 13:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: