(2)

vi flaggar för vårt land






Grym nationaldag och "fira Mathilda i jätte långt efterskott"- dag tillsammans med otroligt fina flickor som jag önskar jag träffade betydligt oftare! Det kan sommaren se till att ändra på då jag faktiskt officiellt gått på sommarlov! Egentligen skulle jag åkt till skolan imorgon för att höja betyget i två ämnen, men jag är fruktansvärt stolt över mig själv som det är just nu så jag nöjer mig med det som finns tillgängligt så att säga. "Knäpp är du som inte tar chansen eftersom du kommer ångra dig i framtiden" - Möjligtvis, blir mitt svar. Men valet är mitt! Nu ska jag lägga mig och försöka sova. Det är nästintill omöjligt eftersom värmen är otrolig!
Sov gott kära ni, säger jag som gått och blivit vuxen! ;)




Kommentarer
Postat av: Mathilda

TACK för att du kom, Ball! Så himla roligt! (snygga kompisar jag har, hihi)

2011-06-08 @ 20:50:34
Postat av: Majaaaaaaaaa S

Mäster fotografen på den sista bilden :D

2011-06-09 @ 07:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: