(2)

"Sweden is in the house"

Hey guys! Jag tänkte bara göra en snabb update och berätta att jag lever! Trots att vädret är allt annat än vad jag önskat så är New York helt freaking awesome!! Baseball, shopping, kan tillägga att Victorias secret - rea va tio gånger värre än Gina tricots julrea! Jisses säger jag bara! empire, Madame tussauds (stavningen är ju inte bra alltså.. Haha) , central park etc etc etc och att fira midsommar i battery park (stavning?) med frihetsgudinnan som bakgrund är något man inte gör varje år heller minsann! Det kryllade av svenskar som dansade kring midsommarstången! Imorgon ska vi på musikal och förmodligen upp i the rock. På söndag fyller Linda år så då bär det av mot Long Island med slutdestination Washington DC. Obama herr I come! Nu väntar sängen, vi hörs folket!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-25 @ 17:29:25
URL: http://majjjaemmymagdalena.blogg.se/
Postat av: Åsa Bolund

Goddag! vad trevlig dina inlägg är! kommer definitivt läsa dina inlägg lite mer. :) Hoppas du har en trevlig dag :)

2011-06-29 @ 14:13:29
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: