(0)

can not even imagine..






..att om en vecka befinner jag mig bland de där gula taxibilarna jag endast sett på film, affärer med shopping utan dess like och frihetsgudinnan och hennes förmodligen ganska så uttittade ansikte. Kanske har jag besökt McDonald's bara för att och även skymtat Obama genom fönstret på vita huset när vi besöker Washington Dc.



Jag har förmodligen både ätit och druckit något från starbucks och köpt x antal converse i olika färger och former. Jag har hunnit träffa min syster som jag inte träffat på över tio månader, vi har hunnit gråta i varandras armar och hunnit bråka cirka tusen gånger sen det att vi landat. Min första baseball- match har jag nu beskådat då Mets tog sig an ett lag jag inte har en aning om vilket det va och jag har jag blivit utslängd från arenan för att jag så gärna ville få matchbollen signerad av den där snygga rika baseballspelaren. Han var ung och singel, snygg och charmig.




Så småning om kommer mina fötter värka eftersom min äldsta syster tänkt visa mig alla sevärdigheter som går att beskåda och eftersom jag är nyfiken på allt och inget kan missa, snörar jag på mig ett par fula men bekväma gympadojor. Linda har blivit tjugo år gammal och vi har haft en traditionell BBQ-fest för henne och gett henne en ganska så ful, men rolig present. Hennes familj fick ju svenska polkagrisar och lite annat smått å gott så vad har hon att klaga på?


Här sitter jag och skriver och gissar och fantiserar och drömmer mig bort. Alldeles för mycket. Om en vecka mina vänner, befinner jag mig i det stora landet med den stora staden. Amen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: