(2)

1 natt och sen lämnar jag landet



Efter en jobbdag med stress, trötta ögon och nerviga nerver är jag äntligen hemma och har kommit igång med packningen. När jag trodde att jag packat klart innan visade det sig att min resväska nästan var full, redan(?!?!) och jag blev en aning orolig då jag genast funderade över var mina inköp skulle få plats? Men efter en timmes färd i bilen löste jag och syster det i sista minuten så nu är det bara till att packa om och packa rätt, i en betydligt större resväska!  Det är helt otroligt vad laddad jag är inför denna resa. Det ska bli så otroligt roligt att få träffa dig, Linda!

Vi hörs imorgon igen för en snabb update innan jag åker mot flygplatsen och Göteborg! Sov gott för jag lär definitivt inte sova alls ;)




Kommentarer
Postat av: lovisa

åhhhh jag är så avundsjuk!!!

2011-06-19 @ 23:44:03
URL: http://lovisaantonsson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

ÅK INTE!!!!!!!!!!!!! Vad tusan ska jag ta mig till utan dig hemma? (Men ha det bäst, pusspuss <3)

2011-06-19 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: