(0)

satan i gatan, igen




Min gårdag i bilder såg ungefär ut såhär. Vi avslutade eftermiddagen på jobbet med en fika utanför Kaxholmen i det fina vädret, bland goda kakor och bakelser. Lite passande att jag precis efter det stack ner till stan och inskaffade mig ett kort på Sportlife som faktiskt ska invigas idag med hela två stycken pass. Måste erkänna att jag är ganska imponerad av mig själv, men insåg just att jag inte kommer vara så katig efteråt med tanke på min feta träningsvärk i låren.. haha. Jag fick även med mig lite smått och gott hem som kan tänkas dyka upp senare när min dag är slut och jag förhoppningsvis inte lyckats somna i något hörn nångonstans. För satan i gatan, som Veronica säger, vad trött jag är! Men nu är det dags att börja bege sig, ha en fin dag med er! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: