(4)

en kvällstanke med tacksamhet

Melissa Horn och annan lugnande musik för mina nerver har spelats ur högtalarna sedan jag kom hem. Det får mig att börja tänka en massa och jag är så fruktansvärt lycklig för tillfället att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det finns människor runt omkring mig som jag dyrkar, med tanke på att de flesta är så mycket bättre än vad som går att föreställa sig. Jag har två fantastiska systrar som jag på den senaste tiden börjat lägga mer märke till än någonsin. Det låter mycket märkligt men det är sant. Dom har liksom blivit mina förebilder på något vis. Okej jag måste vara ärlig och säga, kanske inte allt det ni gör, men det mesta som ni gör och säger är bra, och jag är oerhört stolt över er! Har jag sagt att jag är kär som en stolle? Kär så att det gör ont upp till öronen och ner till fötterna. Fast på ett bra sätt, såklart. Livet är inte så dumt trots allt och jag är säker på att allt negativt här i världen för med sig något gott i sista änden.
Med det sagt avrundar jag och säger godnatt!




Kommentarer
Postat av: Mia

Va söt du är ♥

2011-01-30 @ 14:31:09
Postat av: malinfransson

det är för att vi är släkt you know! :) <3

2011-01-30 @ 16:32:45
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilka låtar med Melissa Horn lyssnar du på? Vilka tycker du är bäst? :)

2011-01-31 @ 17:42:57
Postat av: malinfransson

Oj vilken svår fråga! det beror lite på vilket humör jag är på skulle jag nog vilja säga. Men "långa nätter" , "lät du henne komma närmre" , "jag kan inte skilja på" , "sen en tid tillbaka" OCH SJÄLVKLAET "kvar i nåt jag lämnat", den sistnämnda är otroligt fin och bäst enligt mig! :)

2011-01-31 @ 18:46:53
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: