(3)

Fredagsmys, på riktigt





Tyvärr blir det ingen myskväll hos kära Natta denna afton, men i ärlighetens namn var det kanske tur. Jag känner nämligen att en kväll framför tv´n med kära mor min (som äntligen kommit hem och kan laga mat åt mig, puuuh) och tacos som grädden på moset kan vara riktigt behövligt. Jag minns inte när jag satt hemma sist, jobbar nästan alltid på fredagar annars.Självklart ska man inte klaga på det heller.  Efter skolan träffade jag Gustaf en snabbis (han älskar Justin Bieber, därav den feta bilden, mohaha ) Två par skor fick följa med mig hem , bilder kommer senare people! :)




Kommentarer
Postat av: GustaF

Malin, det var inte jag som sprang runt och sjöng på justin bieber hela tiden! Men jag tycker om dig ändå!:D

2010-09-24 @ 18:21:49
Postat av: malinfransson

gå och lägg dig, jag erkänner att jag tycker han är grym. tillskillnad från dig.....

2010-09-24 @ 18:55:34
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: GustaF

Malin, om jag skulle gillat Justin så skulle jag ju ha han som bakgrunds bild på min mobil, för jag har bra personer jag gillar som bakgrundsbild!

2010-09-24 @ 21:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: