(2)

tänk om världen endast vore röd och blå?




Vindruvorna är uppkäkade och säsongsstarten för Robinson har visats. Jag brukar aldrig följa såpor eller serier just av den anledningen att om jag missat ett avsnitt (vilket händer ganska ofta) är jag alldeles för lat för att "ta igen" det. Då är det ju lika bra att låta bli från början, eller? Prison break däremot va jag ett troget fan till och satt klistrad varje vecka då det visades. Underbara underbara program säger jag bara! 
Har ju inte lagt in någon kommentar om coopertestet eller provet idag kom jag på, och vet ni?
- Jag tycker vi hoppar det också! haha


Nu ska jag alldeles strax lägga mig. En riktigt tung helg väntar, men utmaningar gillas!
Gå och sov , om as många veckor är det lov!




Kommentarer
Postat av: linda

min tisha där ja !

2010-10-08 @ 17:20:26
Postat av: malinfransson

äsch, lika bra att den används!

2010-10-09 @ 00:12:33
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: