(3)

once upon a time @ öh








Kladdkaka och muffins i mängder sitter aldrig fel. Speciellt inte med rätt sällskap (som inte synligt skrattar åt en när man gång på gång tar en bit till och en till och en till haha) Och att det sker på en dag i mitt i veckan, en tisdag utav alla dagar, som en paus från allt som har med skolan att göra, är ännu bättre! Yehaaa!
Nu ska jag käka upp min potatis och glädja mig åt att ett två och en halv timmars psykiatriprov idag satt som ett smeck!  Smack Smack!






Kommentarer
Postat av: hanna

synd bara att det bästa sällskapet gick efter ett tag ;) hehe

2010-10-18 @ 18:16:00
Postat av: freddie

de bästa satt ju kvar hela kvällen :)

2010-10-18 @ 18:26:56
Postat av: maalinfransson

du gick ju knappast självmant hanna, italienska maffian kommer bara och tar brunhåriga flickor som du ;)

2010-10-18 @ 18:53:20
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: