(0)

.Va, fjäska? jag?!.





En tomte som min mamma älskar och godis som..ja..alla älskar

Igår när jag gick en sväng på stan letade jag efter något fint att köpa till mig själv, till vem annars skulle jag köpa något? Ja det är frågan..
Men vet ni vad som slog mig då?  - Jag tar och köper något till min kära mor och far! Dels för att ta ledningen av oss tre syskon i kategorin "det bästa barnet" (jag är ju självklart redan det bästa men man vill ju leva upp till namnet och ja, den påhittade kategorin..) Men däremot kanske jag äntligen kan få min efterlängtade ponny eller minigris, eller kanin eller vandrande pinne som jag önskade mig för tio år sedan.
Nehe..inte det nej..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: