(5)

.Ta vara på tiden.



Det är ganska svårt att hinna med allt man vill i dessa tider har jag kommit på. Ännu värre är det när jag nyss tänkte tanken att det va över en vecka sedan jag träffade någon av mina nära och kära. Jag tror att jag äntligen lärt mig vad man menar med att "tiden är dyrbar". För det är den verkligen.
Jag får trösta mig med att jag har praktik fram till jullovet och att den kommande veckan lär bli awesome!
Personalfest med kanske världens härligaste gäng och bio på toppen av det. Fint blir det!

Nu ska jag bli några mattetal smartare!




Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm... Jag har en idé... Om du inte är på jobbet VARENDA dag du är ledig därifrån utan kanske bara VARANNAN så hade du haft mer tid o träffa dina nära o kära... ;) (Missförstå mig rätt..! Jag tycker det är nice när du är på jobbet, ville bara ge ett råd.. ;) )

2010-11-21 @ 20:57:28
Postat av: malinf

hahah men anna, denna veckan har jag ju haft en grym anledning till att vara där ;)

2010-11-21 @ 22:06:59
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: Maliiiin:)

Haha gött! Som tur är så är man ju i Thailand nästan hela december ! Jag hade nog dött om jag skulle jobba så mycket på A6 vid julen! Haha de är ett helvete när alla kommer å ska köpa julklappar!!! :)) hihi



Malin&Malin&Donkan=sant !:)

2010-11-21 @ 23:18:03
URL: http://jakobssonm.blogg.se/
Postat av: Anna

Det har du iofs... Jag menar... Jag har ju varit där! :O haha!

2010-11-22 @ 05:52:49
Postat av: malinf

det va PRECIS min tanke anna, nu kanske du harm er frståelse :D

2010-11-22 @ 07:06:38
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: