(2)

.Länge leve kossan.



Det råkade visst bli som så att jag jobbade över fyra timmar idag. Därav den grymma frånvaron här.
Vet ni vad jag kom på innan? Att denna veckan har jag varit på jobbet
(Ja alltså McDonald´s) varje dag. Snacka om att jag älskar mitt jobb då alltså! (och snacka om att jag älskar hamburgare...)

Nu borde jag egentligen börja skriva ett arbete som ska vara klart tills imorgon, men tiden och orken finns där inte så jag slänger mig i sängen för att ta igen en massa sömn!
God natt med er nattugglor!




Kommentarer
Postat av: viktoria glans!

så otroligt fin malin!!!!!

2010-11-22 @ 11:49:40
Postat av: malinfransson

åh tack sötaste!

2010-11-27 @ 19:57:26
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: