(1)

.Kort och gott.







Ganska slö dag idag överlag och första veckan utav fyra på praktiken är avklarad. Himla grymt ställe jag hamnat på alltså! Dock inte lika lätt att hitta dit kanske, åtminstone inte för mina små dvärgpolare i form av en engelsktalande Barney Stinson-kopia och en nybliven körkorts-ägare (dessutom en galen sådan) som var snälla och hämtade mig när jag slutade, haha jisses.

Kvällen har bestått av ett välbehövligt bad (vi vikingar tvättar oss ju endast en gång om året ungefär) och även lite plugg. Har precis påbörjat ett inlämningsarbete som ska vara inne på söndag och fy vad jag älskar att jag alltid är ute i så himla god tid med allting!
Presterar bäst under press, kan det stämma?

God natt och sov gött vänner! :)




Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

tack! :D

2010-11-20 @ 10:58:31
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: