(1)

.oftast är jag positiv.




Jag minns när en vän till mig en gång sa att hon hade vaknat fyra gånger på en natt och jag inte riktigt förstod vad hon ville få fram med de orden. Hon menade på att hon var jätte trött eftersom hon hade vaknat så många gånger. Jag förstod nu vad hon menade, men inte innebörden av orden "vaknat så många gånger".  Jag började fundera och i ärlighetens namn minns jag inte när jag sov en hel natt sist. Det kan ha varit i sjuan, efter den där redovisningen om mitt fotbollslag inför föräldrarna, vad stolt jag kände mig då. Kanske var det i sexan efter att vi lussade på arla klockan sju på morgonen och jag hade levande ljus i mitt hår och det kändes som jag va rummets mittpunkt. Eller också längre tillbaka än så. Jag vet helt enkelt inte mycket mer än att sömnen och jag inte riktigt kommer överens.
Min kväll är dyster och mörk, jag tar mig en kopp te och lite mango innan jag bäddar ner mig för natten.
Tyck att jag är en negativ jävel men det har även jag rätt till att vara ibland. Något positivt jag kan nämna är att mobilen hoppade igång utan att jag ens rörde den. Läskigt.
God fortsättning!




Kommentarer
Postat av: neli

haha ja usch.. jag och killen ska titta på den imorgon hos några kompisar :P dock utan svensk text, men det funkar ändå :D haha. ååh längtar :D



ja erkänn naglarna är fina? :) dock är det inte mina hehe. men dem är riktigt fina :)

hoppas att du får en fin helg söt :)

2010-11-12 @ 15:27:21
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: