(1)

.Paranormal activity 2.




(passande bilder till texten, jag är ganska otäck..)

Sitter och spetsar öronen till lite ljuv musik denna kalla höst/vinterkväll samtidigt som jag sitter och tänker på skräckfilmer. Detta otroliga fenomen som skrämmer de flesta, men som i själva verket bara är påhitt.
Visst är det väl för festligt? 
I natt drömde jag om att jag såg Paranormal activity 2 på bio med några tokiga krabater som brukar sniffa dippkrydda om nätterna (Ja ni hör ju bara). Den va inte det minsta läskig utan mest skrattretande, tyckte jag. Kanske var det för att den inte handlade om "spöken" överhuvudtaget iofs då dom istället befann sig på en solig strand och mest partajade hela nätterna långa. Ser ni sambandet mellan min dröm och den verkliga filmen?
Nej inte jag heller, därför var jag tvungen att gå in på SF´s hemsida och t.om söka klipp på den fruktade filmen på youtube. Och vet ni vad? Jag tror inte att jag vill se filmen längre. Faktiskt. He-he...





Kommentarer
Postat av: neli

ååh jag vill se paranormal acitivity 2, men inte på bio dock haha :P

2010-11-10 @ 22:58:50
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: