(1)

.Sol, vind och (fruset) vatten.




Trots att bilderna är tagna förra vintern då jag minns att denna promenad gjorde mina fötter dyngsura och tårna blå, kan jag inte annat än tänka tillbaka och njuta. Kanske inte på mina tår iofs, men på allt annat.
En skinande sol på en klarblå himmel mitt i juli är nog det bästa som finns. Men det går ju att få den där solen på en klarblå himmel även på vintern. Okej okej , det är bara femtio grader kallare sådär, men ni hajar! Så länge vi slipper blasket är vintern ändå ganska trevlig, och nu har jag ju dessutom skaffat mig en varm famn att tillbringa kalla vinterdagar i, jag är lycklig!




Kommentarer
Postat av: ida - foto & smink

jättefina bilder :)

2010-11-30 @ 16:44:25
URL: http://ithilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: