(0)

.Små ord med stor innebörd.



I ett alldeles för grått och dystert höstväder kan små ord i form av sms från vänner med stora hjärtan göra ens dag! Varför är vi människor ofta så dåliga på att berätta hur vi känner och tycker om varandra? Visa uppskattning och ge beröm?  Det kanske är alldeles för känsligt för vissa, och för andra spelar det inte så stor roll. Jag vet inte, men jag är en person som uppskattar det mesta. Stora saker som små. Här är två sms från två fina vänner som gjorde min dag.

"Om jag hade varit kille hade jag varit kär i dig! Vill vara med dig hela tiden. Du är så himla bra!"

"Om fler kunde vara som dig.."

Så om ni vill, men av någon anledning inte vågar. Använd sms för tjyven. Det är faktiskt själva tanken och innebörden av orden som räknas! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: