(1)

.over my head.





Jag trodde knappt mina ögon i morse när jag vaknade. Tretton och femtom var klockan, förstår ni? Kvart över ett!!
Morgon och morgon kanske man inte kan kalla det då iofs, men jösses vad längesen det var jag sov så länge! En hel dag med fotboll igår tog musten ur mig och brudarna men träningsvärken är inte så farlig som jag förväntade att den skulle vara. Lite värk i ljumskarna efter gynstolen på gymmet i torsdags fortfarande men annars är det tipp topp! Däremot kom smärtan i min höft tillbaka igår (vet i sjutton vad jag gjort!) och det ser ut som jag skitit ner mig när jag går.. Otroligt charmigt må jag säga haha.





Kommentarer
Postat av: johanna

fasen vilka coola bilder! :D

2010-11-14 @ 19:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: