(1)

.ingen rubrik.

Skolan var nu slut för dagen men inte åker jag hem för det inte. Vi ska på någon teater vid sju och innan det ska några i klassen käka. Så jag sliter fram min oranga omsorgsbok (som jag glömde i skolan över lovet) och pluggar till provet jag ska skriva imorgon. Detta kommer gå fin fint!
Och jag får väl bli en av alla nördar som skriver om att snön kommit, men den stannade inte särskilt länge iofs, åtminstone inte här i den hårt traffikerade staden Jönköping. Tur eller otur, ja det får man bestämma själv. Nu ska mina röda ögon återgå till texten i boken och jag taggar käk senare. Mat kan va livets uppfinning...

Höres senare!




Kommentarer
Postat av: Sondreragna

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-09-22 @ 07:49:31
URL: http://sondreragna.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: