(2)

.emelie, varför luktar du choklad?.




Två panikbilder jag tog för en kvart sen. Datorn är fylld med över tio tusen bilder och ändå har jag alltid samma problem med att hitta någon att laddda upp. Vilket i-landsproblem va?

Idag på jobbet när Julia och jag skulle byta chokladsyrup (smaken i milkshake) så gick det lite trögt så Macken kom till undsättning och skulle hjälpa oss skruva dit någon grej. När jag sedan skulle testa om det gick att ta milkshake gjorde jag som vanligt men till min stora fasa sprutade det choklad till höger och vänster, det va då ingen liten stråle mina vänner! Och det värsta (läs bästa) av allt, va att det kom rakt i Emelies ansikte/nacke/hår. HAHAHA.
Jag fick mig ett riktigt gott skratt men är beredd på att hon när som helst ger igen! ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen och tagga uppstigning klockan sex. Fotbollscup hela dagen och jag intar min nya position!
See you tomorrow guys, sleep well!




Kommentarer
Postat av: lizette nordström

åååh dina bilder är ju sinnessjukt fina!

och du är så himmla begåvad!

forsätt så!

2010-11-13 @ 00:22:58
URL: http://lizzannordstrom.devote.se
Postat av: Lauritsalma

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-08-05 @ 07:26:52
URL: http://lauritsalma.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: