(0)

Jag är inte död, än



En liten uppdatering från sjukstugan såhär lagom på eftermiddagen. En vecka har nu gått sedan jag blev sjuk och jag har haft runt 39/40 graders feber varje dag, därav den dåliga uppdateringen. Piggelin, pannkakor och vatten har varit min föda och jag ska erkänna att jag börjar bli trött på det här med sjukdomar nu. Har man dessutom  familjemedlemmar som pratar om det "otroligt fina vädret" hela tiden blir saken inte bättre haha. Äsch sånt är livet, vem behöver sol liksom..?
 
Nej men det som svider mest är att nu när jag äntligen skaffat mig jobb, är jag sjuk, och ser pengarna rinna ur mina händer som sand och vet i sjutton om jag kommer få någon lön alls.. Men sånt är livet, hälsan går först i alla lägen!

Ha det gott vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: