(0)

jag är så heeet, så het (ja, av feber..) kan ingen svalka mig


Nog blev det en varm midsommar alltid, med en kroppstemperatur som översteg det normala och ett väder som bestod av sol och blå himmel! I torsdags när jag hade slutat jobba, och efter det att jag träffat Mathy och Pontus vid vättern (då jag förövrigt frös och gick med jacka) kom jag hem och upptäckte att jag hade över 40 graders feber. Typiskt. Men igår tvingade jag mig själv ut en stund för att åtminstone få lite frisk luft och träffa människor att grilla, skratta och bara ha roligt med. Dagen till ära har jag ingen röst kvar, har ju knappt pratat med någon de senaste dagarna så ni förstår väl själva att jag va tvungen att prata av mig..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: