(4)

Det är inte alltid så lätt..



Idag har jag haft huvudvärk hela dagen, varit trött och nära på somnat ute i solen när vi satt ute med de gamla och åt wienerbröd. Kände vekrligen tagget inför matchen som spelades nu ikväll, men jag hann som tur va sova en halvtimme innan samlingen. När domarn blåste av matchen kände jag att vi ändå skulle vara nöjda med 1-1 mot serieledarna så ord som "bra kämpat" och "synd att vi inte fick den där straffen tillslut.." flög ur min mun medans alla andra la sitt största smile och nära på skrek av lycka. Stämningen blev rätt pinsam när Carro svarade på det jag sagt och sa " Ja men det var väldigt skönt att vi vann iaf!" och de andra förstod att jag trodde det blivit lika.. vi hade tydligen vunnit.. Galet vilken koll jag har när jag spelar läderkula alltså. Skyller på huvudvärken!
Dags att sova, god natt!




Kommentarer
Postat av: Hemliga fanet

tänka sig,tihihi GYSTAF haha

2010-06-22 @ 22:49:30
Postat av: malinf

du är inte spec hemlig när du avslöjar dig själv :D haha

2010-06-26 @ 15:46:30
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: mellan

fin bild malin

2010-07-28 @ 19:39:32
Postat av: malin f

tusen tack ! :)

2010-07-28 @ 19:58:18
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: