(0)

You make the rain fall








Dålig uppdatering av mig fast nej, jag borde inte skämmas. Det är ju sommarlov gott folk och då borde man egentligen göra allt annat än sitta här..

I förrgår efter matchen (som vi förövrigt vann) blev det sallad på alcamo, sjukt gott! När jag kom hem och hade mumsat i mig den stod min ben&jerry´s och väntade på mig i frysen som jag köpte tidigare samma dag, men det slutade med att jag gick till grabbarna i grannhuset (det lät som en filmtitel) istället.

Igår åkte jag till en mycket bra person där det hela började med att vi gick på bröllop. Jag kan väl säga som såhär att converse på ett bröllop är inte att rekomendera haha. Efter det blev det Two and a half men som gällde innan jag stack vidare till Mathy och spenderade resten av kvällen där! Mycket bra, mycket bra! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: