(0)

skinny love



Jag kan väl helt enkelt ta och erkänna att jag varit en aning off här i helgen och ännu inte riktigt tagit tag i detta med skrivandet på riktigt än, men jag har mina ursäkter som vanligt.. I förr går tog min syster som sagt studenten så släkten var här till på kvällen, riktigt trevligt var det faktiskt. Direkt efter det åkte jag till en efterlängtad Mathy där jag stannade över natten. Igår åkte vi nämligen till Göteborg/Liseberg (jag hade inte med någon kamera tyvärr, eftersom jag ville utnyttja tiden fullt men jag kanske snor någon bild från Mathy) med ett hel glatt gäng som gjorde dagen lysande! Vi kom hem runt halv två och jag sov ännu en natt hos min vän.

 Där hade ni mina goda ursäkter! Helgen har varit kanon med fina människor och trots att mitt lov kommer bestå av jobb mest hela tiden, känner jag på mig att detta kommer bli en grym sommar! (lite bilder från student-dagen kommer snarast)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: