(7)

Nu lägger du av jörgen, det är inte roligt längre..

Åh vad arg jag blir! Jag har haft min systemkamera i ca sex månader skulle jag tro. Alldeles för lat för att läsa något i instruktionsboken har jag också varit och därför bara fotat genom att testa olika inställningar utan att egentligen veta om bilderna blir bättre av det.

 För några dagar sedan testade jag en ny inställning jag tidigare inte prövat men märker ingen större skillnad i bilderna, därför låter jag den inställningen vara kvar. Men nu när jag laddar över bilderna på datorn så går det inte att få fram bilderna eftersom , ja, jag vet inte varför!! Blir så himla arg på mig själv. Systers bal-bilder, födelsedagsbilder och en massa annat va där. Jag är säker på att det går att fixa eftersom den inställningen annars inte borde funnits på kameran. Men det är så himla typiskt mig...





Kommentarer
Postat av: Jesper Bråtenholme

Smart malin :D

2010-06-09 @ 22:01:34
Postat av: Anton Johansson

Trist! Kanske är i någon annan typ av format nu, testa att öppna dom med ett annat program :) kanske inte funkar, eller du kanske redan har testat (a)

2010-06-09 @ 22:12:58
Postat av: Tobias

Du har inte bara råkat ändra till annat filformat?

2010-06-09 @ 22:13:05
Postat av: GustaF

Gör om filformatet till teip JPG eller liknande, då kommer det bli bra!:D ( Älska Björn Rosenström!!!)

2010-06-09 @ 22:22:29
Postat av: Anonym

men jag har testat att öppna med annat program ju! skulle någon vilja vara så vänlig och tala om hur man gör ? är inte så kunnig ''/

2010-06-10 @ 08:26:04
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: GustaF

Jag kan hjälpa dig, skicka en bild till mig på msn elller något så kan jag se om jag kan få det rätt :)

2010-06-10 @ 11:19:11
Postat av: Anonym

åh tack gustafvad snällt :D

2010-06-10 @ 15:08:27
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: