(0)

love is in the air

I över två timmar har jag suttit och försökt lägga in bilder, men nej då, det vill sig naturligtvis inte.
Det blir förmodligen färre inlägg tills det att bilderna vill samarbeta med mig igen, men som jag tidigare skrivit är en blogg utan bilder inte särskillt roligt (beroende på vad man skriver om såklart).
Min helg har iaf varit fantastisk med underbart sällskap vid min sida hela tiden! Twister, snack, singstar, glada miner, pizza, mys, fina brudar, för lite sömn, scrubs-maraton som slutade med how I met your mother-maraton och jobb bl.a.
Imorgon är sista dagen på äldreboendet och sen är jag ledig två dar innan nytt jobb drar igång, HALLELUJA!
Sov gott damer och herrar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: