(2)

."kom och hälsa på corndog..."






Jag har haft några extremt bra dagar med allt från fläskande av godsaker framför bra filmer sent in på kvällarna till serious talk blandat med skratt. Vår lilla taco-afton blev inte riktigt som vi tänkte oss eftersom Samul inte kunde göra oss sällskap innan det va dags att jobba. Men det är ju tanken som räknas, eller hur är det man brukar säga?

Nehe, nu är jag på tok för trött. Imorgon blir det endast ett fyra-timmars pass så efter det måste jag städa och plugga.
Mamma, var finns du när jag behöver dig som mest?

God natt med er nattugglor!




Kommentarer
Postat av: Din

Spana in kaggen <3

2010-12-07 @ 21:17:02
Postat av: Erlandvanja

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-02-24 @ 14:16:44
URL: http://erlandvanja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: