(0)

.Tredje och fjärde månaden, mars och april.


















Eftersom jag hade mest bilder från april fick det även bli majoritet av sådana.
I mars månad var jag ofta sjuk, hade en konstant rinnande näsa och en värkande hals. Vitlök, isglass och sömn var min mirakelkur då jag inte tröstade mig med massor av B&J eller choklad av alla sorter. Jag minns en kväll i mars då tre grymma personer spenderade kvällen hos mig. Det blev hemmagjort pizza som mest smakade tacokrydda, sällskapsspel, påskmust och film i massor. Många alldeles-för-lite-sömn-nätter helt enkelt. Vem glömmer cupen vi anmälde två lag till och som vi även fick möta varandra i finalen? Ett guld och ett silver åkte vi hem med och kände oss stolta. April bjöd på allt från världens bästa träningsläger i Båstad till att vårt allas Hv71 samtidigt tog sm-guld. Många glada och härliga stunder helt enkelt, det gillas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: