(0)

.stay happy.





Tänker på gårdagen som spenderades hos pojkvännen och hans familj tillsammans med trevliga främlingar. Att fira boxing day i det gula huset bland världens sötaste ungar, jo tack, det gör jag gärna om! Sent igår kväll (eller natt som man säger på ren svenska) kom jag på att jag ska visst jobba idag. Jag som hade gått och hurrat och varit glad när sista passet va över förra gången för att jag inte jobbar förrän 2011. Därför planerade jag in en hel dag med Mathy, som nu blir, ja, kortare haha. Ja ja, jag får trösta mig med att jag åtminstone har roligt på jobbet eftersom förmodligen världens goaste människor är där. Mitt upp i allt detta har tomas dilevas "vem ska jag tro på" satt sig på hjärnan...

Ha en strålande dag chickens!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: