(2)

.Första månaden , Januari.











Året 2010 firades in med ett härligt gäng brudar där det bjöds på bl.a korvleken (favoriten helt klart) och en massa gott käk bl.a. Emelie och jag tog bussen en morgon för att överraska T när han spelade gothia cup i Göteborg i innebandy, som dom förövrigt vann. Det blev till att strosa längs götets gator och torg och vi levde livet helt enkelt. T.om då vi glömde hoppa av spårvagnen och hamnade mitt ute i ingenstans, jisses vad roligt vi hade! Efter det blev det käk tillsammans med gamla tjejerna från högstadiet, där det pratades minnen och allt annat. Jag började prata med en tjej som nog inte är allt för okänd för er som läst min blogg ett tag, nämligen Mathilda. Vår första "dejt" var tillsammans med Kajsa då vi tillbringade kvällen i biomörkret. Avatar och den knäppa dansen blev vår stora underhållning den kvällen. My old but still hur grymma vänner som helst, Josefine och Elvira kom hem till mig på lite kladdkake-kalas och livet lekte samtidigt som det någonstans svajade..









Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta inte du och mathilda känt varandra längre? :O

2010-12-18 @ 15:31:33
Postat av: malinf

nej det har vi faktiskt inte. vi lärde känna varandra runt början av året och sen blev det mer och mer träffar :)

2010-12-19 @ 14:30:57
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: