(4)

.Tio tusen röda rosor, vill jag skänka dig.



Idag skulle jag börja jobba klockan fem. Trodde jag. Annie ringde och frågade vart jag höll hus tio över fyra, så det va bara att sätta sig på första bästa buss. Vem blev förvånad egentligen? 
Så kan det gå, när inte on-knappen på hjärnan sitter på!

Nu hörde jag en stor suck från mannen ute vid teven, det kanske är bäst att gå och göra honom sällskap framför en film och lite chips, med tanke på vilka fina blommor jag fick innan! hihi, vilken man jag har!




Kommentarer
Postat av: jenny

HALLÅ!! Vad är det här?!?!?! Varför har ingen berättat något för mig?!?! När blev ni ett par!! Jag vill veta allt, jag känner mig utanför här borta!!!!! TELL ME! :D :D :D

2010-12-03 @ 23:46:48
URL: http://jennyohmygadh.blogg.se/
Postat av: Göran!

GUUUUD VA GULLLLLIGT

2010-12-04 @ 00:35:33
Postat av: linda

hahahahahahaha JENNY !!!!!!!!!!!!

2010-12-04 @ 01:06:52
Postat av: Jonny

Åhhhhh!!!!

2010-12-04 @ 03:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: