(0)

.soffpotatis.



Two and a half men, robinson, vem kan slå Filip och Fredrik, ensam hemma, pensionärsjävlar, Narnia och mission impossible borde vara de flesta av alla program och filmer jag underhållit mig med under denna dag. Egentligen skulle jag träffat Mathilda och gjort City gross osäkert ännu en gång, men med tanke på att jag mått sådär har soffan varit stället där jag tillbringat i stort sätt hela dagen. Så kan det gå!
Nu tror jag minsann det får bli sängen för min del. Jag minns då jag va runt åtta/nio år och längtade till varje kväll då jag skulle få gå och lägga mig, att drömma va det bästa jag visste då haha. Tänk om det vore så väl nu?

Dröm sött vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: