(0)

.kyckling på jensens.



Såhär snygg kan man va när man just kommit in från en fruktansvärt halkig löprunda bland många gator och trottoarer. Men vad sjutton, att bara komma ut är ett stooort steg för mig. Har inte tränat ordentligt på snart en månad. (Ja, jag skäms..)

Dagen har varit mycket bra tycker jag. Skola som följdes av ett långt besök på Jensens där det fläskades med Mathilda och Connor. Senare blev vi hämtade av Samul och gick och strosade på a6. De flesta utav julklapparna är inhandlade och jag fick även med mig en jacka hem. Har ni tur (otur) får ni se den imorgon!
Nu ska jag duscha och sedan krypa ner under täcket. Skakar och mår illa, men lika gla för det är jag!

God natt chickens!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: