(3)

.Både hjärna och hjärta.





Efter ett långt och varmt bad och även lite tittande på "Vem kan slå Filip och Fredrik" är jag redo för en god nattsömn och en ny veckas praktik. Även den sista. Det kommer bli tråkigt att lämna alla goa och glada faktiskt men jag har lärt mig otroligt mycket och haft det grymt bra, om man nu ska försöka sumera det hela. Men som sagt är det en vecka kvar och den ska tas till vara på! Något annat eller rättare sagt någon annan, som ska tas till vara på är den otroligt fina människan på bilderna ovan. Om alla hade hjärta och hjärna som henne hade världen varit fri från de flesta bekymmer, det är jag övertygad om!

Sov gott med er så hörs vi imorgon!











Kommentarer
Postat av: Mathilda

Alltså, Malin, den översta bilden är så fruktansvärt ful. Men TACK <3

2010-12-05 @ 22:27:16
URL: http://sandbergmathilda.blogg.se/
Postat av: Din

Översta är väl den som är mest normal? xD Jag tycker ni passar utmärkt som vänner och det tycker jag att ni definitivt ska förlbi!

2010-12-07 @ 21:20:49
Postat av: Din

Översta är väl den som är mest normal? xD Jag tycker ni passar utmärkt som vänner och det tycker jag att ni definitivt ska förbli!

2010-12-07 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: