(0)

halv tolv går lika bra med 23.30

Jag kände mig plötsligt 3 kilo lättare - imorgon börjar vi 11.55 WIIHOO!
ÅÅÅÅH vad skönt är det enda jag kan säga. Det har varit väldigt dåligt med sömn de senaste dagarna så denna natten är efterlängtad. Tyvärr finns det sådana i denna lägenhet som har en tendens att väsnas otroligt mycket på morgnarna, då har jag lust att ta strykjärnet och märka dom med mitt namn för evigt, nej nu överdriver jag nog. Men ibland funderar jag faktiskt starkt på att flytta hem till pappa ..

Nu blir det sängen för min del och imorgon efter skolan åker jag direkt till Taberg för att hämta andan, sedan vidare för match i Hovslätt. Sov gott allihop så hörs vi imorgon kväll!




Vem glömmer någonsin Danacup 08?

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: