(3)

våga tro på dig själv


bilden är sisådär 40 minuter gammal, med andra ord: färsk (;

Imorgon klockan 8.00 är det dags för gymnasiets första matteprov.
Konstigt nog känner jag mig inte sådär nervös och uppjagad som jag alltid känt mig innan inför ett matteprov.
Jag tror det kan ha att göra med att jag känner mig mer säker och har tagit till mig min förra lärares råd som löd : tro på dig själv!  och hon har egentligen rätt, det är vad allting handlar om. Våga tro på sig själv och inse att man kan. Ni tänker säkert bullshit tjejen, men hjälper det mig själv att jag hjärntvättar mig , fortsätter jag med det ! tack för mig nu ska jag äta chokladbollar och plugga!





Kommentarer
Postat av: Matilda

jättefin bild Malin :)



kram

2009-10-06 @ 22:01:06
URL: http://matildaochtipsa.blogg.se/
Postat av: malinfransson

tack matilda, ingen slår dina bilder :D

2009-10-06 @ 22:05:25
Postat av: stina

sjukans fin bild malin! :)

2009-10-07 @ 12:55:45
URL: http://stinarosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: